Tuesday, July 22, 2008

Celine: Simply The Best



Celine is my idol. She has an incredible voice, a wonderful personality, and a great talent, she is SIMPLY THE BEST. This video say it all. I love her performance in this video. She’s gone wild, one of her attractive live show. Some people may critizise her that she can’t sing rock genre song, but they better shut their mouth. Celine could sing all genres, ballads (as her trademark), jazz and blues (hear her sings Sinatra’s sosngs), rock (no doubt it), etc. But I never hear her sing dangdut (duh…)

Celine, you’re simply the best, better than all the rest, better than any singer, anyone I ever heard, you’re the best…….. Ha ha I imitated the lyrics, but if you wanna know the real, here it is:



Je vous appelle lorsque j'ai besoin de vous, mon coeur en feu
Vous venez à moi, viens me sauvages et sauvages
Lorsque vous venir à moi
Donnez-moi tout ce dont j'ai besoin
Donnez-moi une vie de promesses et un monde de rêves
Parler une langue de l'amour comme vous le savez ce que cela signifie
Et il ne peut pas être mauvais
Prenez mon cœur et le rendre solide bébé

Vous êtes tout simplement le meilleur, mieux que tout le reste
Mieux que quiconque, tous ceux que j'ai jamais rencontré
Je suis coincé sur votre coeur, et accrocher sur chaque mot que vous dire
Tear nous différencie, bébé
Je préférerais être mort

Dans votre coeur, je voir les étoiles de chaque nuit et chaque jour
Dans tes yeux je me perds, je suis emporté
Tout aussi longtemps que je suis ici dans vos bras
Je pourrais être dans le meilleur endroit

Vous êtes tout simplement le meilleur, mieux que tout le reste
Mieux que quiconque, tous ceux que j'ai jamais rencontré
Je suis coincé sur votre coeur, et accrocher sur chaque mot que vous dire
Tear nous différencie, bébé
Je préférerais être mort


Chaque fois que vous me laisser-je commencer à perdre le contrôle
Vous êtes à pied avec mon cœur et mon âme
Je peux vous sentir même quand je suis seul
Oh bébé, ne laissez pas aller....

Ha ha ha I’m kidding, I translate it to a French and in English it says:

I call you when I need you, my heart's on fire

You come to me, come to me wild and wild
When you come to me
Give me everything I need
Give me a lifetime of promises and a world of dreams
Speak a language of love like you know what it means
And it can't be wrong
Take my heart and make it strong baby

You're simply the best, better than all the rest
Better than anyone, anyone I've ever met
I'm stuck on your heart, and hang on every word you say
Tear us apart, baby
I would rather be dead

In your heart I see the star of every night and every day
In your eyes I get lost, I get washed away
Just as long as I'm here in your arms
I could be in no better place

You're simply the best, better than all the rest
Better than anyone, anyone I've ever met
I'm stuck on your heart, and hang on every word you say
Tear us apart, baby
I would rather be dead

Each time you leave me I start losing control
You're walking away with my heart and my soul
I can feel you even when I'm alone
Oh baby, don't let go.....

0 comments:

Post a Comment

Sing Along Baby!


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com